Home / Moda / Zdrowie / Nie o męczyć się na siłowni, ponieważ zbyt intensywny wysiłek fizyczny może zawierać katastrofalny pomysł na serce.

Nie o męczyć się na siłowni, ponieważ zbyt intensywny wysiłek fizyczny może zawierać katastrofalny pomysł na serce.

Lekarze ostrzegają, że jedynie mała ilość sportu jest dla nas potrzebna. Aktywność, która przez wielu uznawana jest za drogę na długowieczność, w nadmiarze może dodać się do rychłej śmierci.

Zdaniem lekarzy, chociaż regularne ćwiczenia o średniej intensywności, takie jak jogging, są odpowiednie dla organizmu ludzkiego, w ruchu łatwo o przesadę. Po analizie licznych badań, skupiających się na zdrowiu biegaczy, stwierdzili oni, że odpowiednio dawkowana aktywność fizyczna działa na zdrowie i długość tkwienia w korzystny sposób. Jednak biegając za szybko, pokonując zbyt długie dystanse i trwając aktywnym przez zbyt wiele lat, ktoś może nieumyślnie przyspieszyć własną śmierć.

Wyniki badania zrealizowanego przez amerykańskich lekarzy i zapalonych biegaczy pokazały się na łamach magazynu. Tym, którzy preferują treningi o wysokiej klas, autorzy doradzają ograniczenie ich długości do 30-50 minut dziennie. Bieganie maratonów nie powinno być rodzajem na wykonywanie kondycji – podobny dystans można wziąć raz na każdy czas albo wręcz raz w utrzymaniu – zapewniają specjaliści. Duży wysiłek fizyczny płacący się dłużej niż 1-2 godziny może tworzyć uszkodzeniami serca, powodując rozciąganie, nadrywanie i zabliźnianie się jego tkanek, co zwiększa ryzyko niebezpiecznych zaburzeń rytmu serca.
Nowe badania dostarczają podobnych wyników. Podają one, że sport, także jak wiele czynności w swym mieszkaniu, powinien stanowić przygotowywany z umiarem. Ważne z owych badań przeanalizowało stan zdrowia ponad 50 000 osób nieprzekraczających 30 roku bycia, w obecnym 14 000 biegaczy. Ukazało, że aktywni fizycznie uczestnicy obarczeni byli o 19% niższym ryzykiem śmierci niż inni badani. A po głębokiej analizie naukowcy zauważyli, że korzyści zdrowotne dotyczyły tylko tych ról, które biegały z ok. 8 do 30 km tygodniowo. Młodzi ludzie chcący dłuższe przebieżki nie istnieli w czystszej jakości niż osoby bierne fizycznie. Co daleko, zaprezentowało się, że najlepsza szybkość procesie to ok. 10 km/h. Dobrze na długość występowania nie wpływa także sport uprawiany codziennie – biegać powinno się od 2 do 5 razy w tygodniu – zapewniają autorzy badania.

Tymczasem, jak zapewnia profesor z Londynu, sportowcy w małym wieku, którzy prowadzili sport przez wiele dziesiątek lat, obarczeni są podwyższonym ryzykiem arytmii serca. Jak daje, wystąpienie migotania przedsionków jest obok nich pięciokrotnie bardziej realne niż u osób, które stronią od wysiłku fizycznego. Z badania wynika, iż na wspomnianą przypadłość cierpi aż 40% byłych sportowców. Szczególnie trudne jest migotanie komór, które tworzyć może nagłą śmiercią sercową. Specjalistka zaznacza jednak, że przed arytmiami można się ustrzec, zachowując umiar w treningach. Z dodatkowej części bowiem, aktywność fizyczna praktykowana 5 dni w tygodniu przez ok. 30 minut minimalizuje ryzyko choroby wieńcowej o 50%, i do ostatniego wydłuża życie.

About admin

Check Also

Na pewno rozumiecie ten scenariusz z informacji telewizyjnych – opiekuńcza mama z uśmiechem proponuje swoje dobre dzieci sokiem owocowym, wiedząc że myśli o ich zdrowie.

Na pewno znacie ten scenariusz z informacji telewizyjnych – opiekuńcza mama z uśmiechem częstuje swoje …