Strona główna / Bez kategorii / Jak rozpoznać typy budowy sylwetki mężczyzny?

Jak rozpoznać typy budowy sylwetki mężczyzny?

kulturysta Typ endomorficzny. Wiele powtórzeń, dużo ćwiczeń. Budowanie muskulatury przychodzi nam zwykle prościej, jeżeli jesteśmy rodzajem endomorficznym. Ważniejszym zadaniem że się okazać utrzymanie niskiego poziomu tłuszczu. Model ten znosi dobrze wiele (12 – 15) zestawów ćwiczeń także ich wielokrotne (12 – 20) powtarzanie. Idzie obecne na małe tylko odpoczynki pomiędzy poszczególnymi ćwiczeniami. Endomorficy nie powinni trenować dobrze niż 4-5 razy w tygodniu. Doskonałe rozwiązanie to dwa dni sporcie i niepowtarzalny dzień odpoczynku. Ćwiczenia aerobowe na dużych rowerach, bieżniach i schodach itp., o okresie bycia przynajmniej 20-30 minut, powinny znaleźć się w magazynie każdej sesji treningowej. Szczególnie istotne jest zachowanie ograniczonego poziomu przyjmowania białka, węglowodanów oraz tłuszczu, choć nie poniżej naszych domowych potrzeb żywieniowych dla właściwej restauracji i rozbudowy mięśni.
Endomorfik powinien koncentrować się na takich procedurach i metodach treningowych, które – stymulując mięśnie do rozrostu – przyśpieszają przemianę materii, przyczyniając się do redukcji tkanki tłuszczowej. Nazywa to sprawianie w szkoleniach po 15 i dużo powtórzeń w częściach, skracanie przerw pomiędzy częściami do 60 minut i kilka, ograniczanie treningu siłowego do 60 chwili i mniej, ograniczanie treningu siłowego do 60 chwili i rozwijanie treningu ćwiczeniami aerobowymi, które powinny mieszkać nie krócej niż 40 minut. Intensywność treningów powinna stanowić duża, zwykle ich ilości siłowej, w ramach której dla wysoko zaawansowanych wskazane jest działanie superserii, serii potrójnie łączonych i gigantserii. Pomocne jest także, aby każda grupa mięśniowa była trenowana częściej niż raz na tydzień. Endomorfik nie może zapominać o ćwiczeniach właściwych dla rozwoju mięśni. Z tego również powodu, w jego planach treningowych powinny stanowić dni, jeżeli będzie on zakładałem zadania na konkretnych ciężarach, z własnymi seriami i powtórzeniami w przedziale od 8 do 10. Endomorfik powinien również mieć, aby częścią jego treningów była stała zmienność. Zmienność samych ćwiczeń, sposobów ich realizowania, dobieranych obciążeń, liczby serii i powtórzeń, przerw między seriami, tempa wykonywania ruchów itp.
W przypadku endomorfika równie ważna, a nawet ważniejsza niż jeden trening, jest idealnie dobrana dieta. Kulturyści początkujący o tym standardzie budowy często popełniają błędy, liczące na jedzeniu za sporej liczb kalorii. W rezultacie szybko przybierają na wartości, wkrótce jednak zauważają, że większość „masy mięśniowej” przekazuje im się w dziale. Żeby tego uniknąć, należy jeść jedynie produkty niskotłuszczowe, wielkie w białko i węglowodany. Ogólna liczba kalorii powstających z tłuszczu nie powinna stanowić czystsza niż 15-20%. Trzeba, niestety, bardzo dokładnie przestrzegać zasad surowej, kulturystycznej diety i chociaż bardzo pozwolić sobie na odstępstwa od niej. Najlepiej spożywać 4 lub 5 niewielkich posiłków dziennie. Ostatni spośród nich nie winien stanowić spożywany później niż godz 18:00. Należy unikać podjadania pomiędzy posiłkami i wieczornych przekąsek.
Endomorfik, który bardzo nauki o idealnej sylwetce powinien poza ćwiczeniami siłowymi angażować się we wszystkiego rodzaju aktywności fizyczne. Zwiększy toż jego tempo przemiany materii. Jeżeli lubi sporty zespołowe, więc z momentu do momentu powinien zagrać w skórę nożną czyli w „kosza”. Jeśli woli sporty indywidualne, to znakomity polecenia jest tenis i squash. Nieważne, istnieje w jaki forma endomorfik będzie obowiązkowy, ważne by taki był. Nie chodzi zapomnieć o pewnym treningu aerobowym – co kilka 3 razy w tygodniu.

Link sponsorowany: najlepsza odżywka na masę

O admin

Sprawdź także

Witamina C lewoskrętna – obalamy niebezpieczny mit towar stanowi promowany

Poznaj najaktualniejsze rady dotyczące różne witaminy C lewoskrętnej. Efekt ostatni jest proponowany poprzez kilku nieuczciwych …