Home / Bez kategorii / Gry i rozgrywki ruchowe z użyciem słupków

Gry i rozgrywki ruchowe z użyciem słupków

futbol Mini zawody nie mogą zawierać zbędnych nerwowych i niekontrolowanych zachowań ze strony uczestników! Jeżeli to złe, zwolnij z obecnej sytuacje gry. Pokaż swoją fascynację grą. Do walki w piłkę nożną w części 3 należy wykonać u siebie 3 małe pola, aby wszyscy mogli wykonywać jednocześnie także w ścisłych drużynach. W każdej 6-osobowej grupie wybierz jednego ucznia na „pilota”, który będzie prowadził grupę i stanowił tor biegu. Na klasy w nowych miejscach, ale równomiernie, ustawiamy dwanaście bramek z pachołków (od 2 do 3 metrów szerokości). Drużyny poruszają się po sali. Na sygnał uczniowie kładą sobie dłonie na biodrach, następnie przebiegają jak łatwo przez pięć bramek, potem siadają. Który system będzie podstawowy? Wyznacz kolejnego „pilota”. Przed biegiem „pilot” zleca do wykonania rozmaite formy ruchu. Uczestnicy dostają się przy prowadzeniu przez bramki za ręce lub kładą dłonie na biodrach kolegi. Uczniowie chwytają się za ramiona i wpadają na samej nodze przez określoną liczbę bramek. Bramki z pachołków z części 1 pozostają bez zmian. 2 grupy (łącznie 12 zawodników) bronią jednej bramki. 12 zawodników dwóch drugich części jest po 1 piłce na głowę. Dzieci wykonują podanie do bramkarza, który wykonywa piłkę (podwójne podanie). Po 2 minutach zamiana zadań między grupami. Uczniowie, jacy zamierzają piłkę, odchodzą od bramki do bramy, starając się zdobyć naprawdę wiele trafi eń, kiedy to możliwe. Gole dostaje się, przeprowadzając piłkę przez bramkę. Każdy ćwiczący zapamiętuje, ile zdobył goli – sprawdzamy, kto będzie ich miał znacznie? Powiększamy bramki. 6 bramkarzy (jedna grupa) broni 12 bramek. Polem gry jest wszystka powierzchnia sali. Na grupach bocznych sali ustawiamy przy siebie po sześć bramek z słupków o szerokości 2 m. Uczniowie 2 zespołów 6-osobowych grają na wartości bramkarza. Pozostałe 2 zespoły pracują w miejscu. Zaczynamy od wyjaśnienia najważniejszych zasad zabawy. Gra 6 na 6 do 12 bramek – każda grupa broni 6 bramek strzeżonych przez bramkarzy, ustawionych po „własnej” właściwości. Wysokość bramki dokonuje się na wysokości bioder uczniów. Kolei na wartościach i zmiany ról między grupami powinny rozgrywać się najrzadziej co 3 minuty. Bramkarze nie mogą łapać piłki rękami. Bramkarze nie mogą zejść z formy bramki. Aby podwyższyć intensywność – gra dwiema piłkami.

About admin

Check Also

Witamina C lewoskrętna – obalamy niebezpieczny mit towar stanowi promowany

Poznaj najaktualniejsze rady dotyczące różne witaminy C lewoskrętnej. Efekt ostatni jest proponowany poprzez kilku nieuczciwych …