Strona główna / Bez kategorii / Ćwiczenia siłowe w domowych warunkach i fundamenty diety

Ćwiczenia siłowe w domowych warunkach i fundamenty diety

siłownia Jeżeli jesteś jednoznacznym nowicjuszem to jak przygotowanie do zadań z ciężarami nie będziesz musiał zbyt dużo dziedzinie. Wystarczy tylko ekspander i drążek do podciągania. Twój trening że się wtedy wiązać z pompek, przysiadów, rozciągania gum. Właśnie w urozmaicony sposób. Pompki twórz z nogami na ziemi, na podwyższeniu bądź w oparciu o miejsce będące za plecami, zadania te odpowiadają odpowiednio wyciskaniu na ławeczce płaskiej, skośnej, pompką francuskim. Gdy będziesz teraz robił po kilkanaście powtórzeń w serii wykonuj powtórzenia negatywne. To są ćwiczenia na klatkę. Aby trenować triceps zmniejsz rozstaw ramion. No, to istnieje teraz klatka i triceps. Na nogi, wiadomo, przysiady, natomiast grzbiet i biceps podczas podciągania na drążku. We całych szkoleniach z obowiązkiem innym możesz zacząć działać powtórzenia negatywne bądź w skalę możliwości ćwiczyć z plecakiem z książkami (do tego najlepszy będzie taki, jaki posiada zapięcie wokół pasa). Grzbiet ćwiczysz wykorzystując gumy ekspandera, a brzuszki to że wszystek wie. Niestety w przyszłości nie obędzie szybko się bez ławeczki i sztangi. O wytoczenie ciężarów możesz poprosić znajomego, zapłacisz dużo mniej niż płacąc w zakładzie. Dopóki nie podnosisz dużych ciężarów zamiast gryfu możesz użyć rury o średnicy nieco mniejszej niż 3 cm. Ale pamiętaj, że zatem jako wysokie ciężary będziesz w zostanie na niej podnieść zależy od grubości i charakteru metalu, z jakiego została przeprowadzona. Nie zalecam zakładania własnych prowizorycznych ławeczek. Na starcie taką teraz był, była na tyle solidna, że mogłem „uwiesić się” na umieszczonym na stojakach gryfie. Istniała w mieszkanie wytrzymać gdzieś ok. 80 kg. Mój kolega leżał kiedyś pod sztangą 47,5 kg (więc stary powody), nawet jej nie dotykał, zaś ona przetoczyła się przez zajmujące ją gwoździe i wypadła mu na twarz (żyje, ale nos miał złamany). Warto zatem uzbierać na dużą ławeczkę dobrej marki (oraz wymaganie z regulacją kąta nachylenia), bo jeśli kupisz jakąś tandetę więc po roku będziesz potrzebował ją zastąpić. Wszystko więc na 1001 sposobów! Jeżeli zamiast sztangi będziesz uważał sztangielki, to pewne szkolenia będą delikatniejsze do przeprowadzenia i kilka przyjemne. Przysiady z konkretnymi kłopotami są tu prawie niewykonalne, za to sztangielki to przyczyna do zrealizowania ładnego kształtu bicepsów. Kupując (załatwiając) obciążenia pragniesz posiadać zarówno też duże, jako baza do nałożenia na sztangę, oraz najmniejsze, żeby móc spokojnie zwiększać obciążenie. Jeszcze jakaś ważna sprawa. Niektóre szkolenia z darmowymi ciężarami są niebezpieczne, dlatego koniecznie musisz szkolić z kolegą treningowym (poszukaj wśród znanych oraz wprowadźcie dokładne godziny ćwiczeń). Dzięki niemu na siłowni będzie bezpieczniej, będziesz mógł podjąć próbę zrobienia jeszcze jednego dodatkowego powtórzenia w serii, które normalnie groziłoby przygnieceniem sztangą. Do tego dodatkowo dochodzi współzawodnictwo… Jeżeli ale będziesz ćwiczyć osobiście (nie radzę) i podczas próby wykonywania jeszcze jednego powtórzenia przy wyciskaniu na ławeczce poziomej w terminie, gdy sztanga pomimo najszczerszych pasji będzie szła w dół, zacznij kierować na żebra pod klatkę. Jeżeli umieścisz na mięśniu piersiowym mniejszym to grozi to przetoczeniem się gryfu na szyję. Ale licząc go pod klatką powinieneś dać radę przetoczyć go po brzuchu na uda. Wtedy usiądź i zwiększ nogi zsuwając sztangę na siedzenie ławeczki.

Link sponsorizzato: mettere massa muscolare

O admin

Sprawdź także

Witamina C lewoskrętna – obalamy niebezpieczny mit towar stanowi promowany

Poznaj najaktualniejsze rady dotyczące różne witaminy C lewoskrętnej. Efekt ostatni jest proponowany poprzez kilku nieuczciwych …