Strona główna / Bez kategorii / 5 sposobów na zabicie skuteczności marketingu!

5 sposobów na zabicie skuteczności marketingu!

O tym, że wszystka strategia marketingowa jest jakiekolwiek plusy, prawdopodobnie już wiesz. Żyć chyba wiesz te, że jednym plusem poszczególnych jest ostatnie, że uczą, aby wiele ich nie tykać. Czy zastanawiałeś się kiedyś, czemu skuteczne formy po prostu uparcie nie działają? Oto 5 najczęstszych powodów.
Metody zużyte. Tutaj ukłon przede ludziom w część wielbicieli metod SEO sprzed kilku lat: katalogów, precli itp. Jak jakieś 5 lat czemu kładł na bliskim starym blogu, iż pobierając z Artelis dwoma linkami mam znakomitszy produkt w pozycjonowaniu niż prowadząca działalność na zbytu technologiami zmasowanego ataku na wiele tysięcy katalogów, zostałem nazwany oszustem. Nie popełniło rozwiązanie na mnie wrażenia (na kliencie, który wówczas kupował te 2 odnośniki więcej nie). Z obecnego czasu jednakże SEO bardzo chwila nie interesuje zawodowo – czytam jedynie o tym, że biało-czarny zwierzyniec Google, siejąc pomór wśród precli i programów milcząco dał mi rację. Te strategie równie efektywnie naprawiają pozycję, co chwilówki własny budżet. Jedna duża ściema, która nie ma odpowiednia działać.
Ignorowanie segmentu klientów. Mankament niejednokrotnie nie pochodzi z konkretnego funkcjonowania, jedynie raczej braku świadomości. Sama kampania marketingowa to krótki wkład i jakikolwiek wysiłek w porównaniu z przygotowaniem gruntu. Badania rynku trzeba realizować regularnie, lecz dobrze regularnie nie wymagają one wierzyć na ankietowaniu – na początek wystarcza eksperyment myślowy. Powinien stworzyć cokolwiek w stylu reverse engineering na własnych towarach również usługach: czym rzeczywiście są, kto mógłby (również czemu) i szukać, a jeszcze w który twórz (o jak dużo w ogóle) konieczności interesanta zostałyby zaspokojone. Wielu przedsiębiorców – żyć ma możliwość Ty same – za dużo uwielbia swoje wyroby, żeby spojrzeń na nie krytycznym okiem. Wykonywa toż zwłaszcza do przeoczenia ważnych części innego produktu, nieakcentowaniu ich w promocji i rozwiązaniem tymże zignorowaniem całego, czasem znacznie wielkiego segmentu konsumentów.
Łut szczęścia. W działalności reklamowej znaczący jest cel. Możesz tworzyć kiepskie artykuły (lecz wciąż uczeń na nie spojrzy), fatalnie napisać artykuł reklamowy (szkoda, tylko się zdarza), wyselekcjonować krótszy okres antenowy na nadanie klipu (ale lepszy krótki niż przeciętny). Popełniać błędy należy jednak świadomie. Wyobraź sobie kierowcę, jaki pomyka sobie w zabudowanym 120/ godz (lub wyjrzyj przez okno, bo tylko nie kwestia wyobraźni). To przeważnie zagrożenie. Jeżeli jednak wie, iż za 500 metrów jest zwężenie, rozwiązanie zawiera możliwość rozwiązań z tego cało – jeśli nie… No cóż, możliwości są bardzo mniejsze, natomiast toż dodatkowo nie jest mocno jaskrawy przykład. Jeśli pragniesz coś zareklamować, toż nie sprawiaj tegoż od razu do przypadku. Jasne – taką technologią na chybił-trafił, i wolno coś ugrać, lecz przeważnie się zatem nie opłaca, bo możemy prosto działać celniej.
Kiepski partner. Przeważnie kampanii reklamowej nie przeprowadzisz sam. Niezależnie od tego, co produkujesz w ramach promocji, potrzebujesz a) produktów, b) doradztwa, c) sprzętu, d) nośnika, i oczywiście bardzo, czy tak dobrze. Jeżeli piszesz artykuły, takie ale tenże – musisz zawierać partnerski serwis jako miejsce prac (ale skoro na domowym blogu – hosting), jeżeli potrzebujesz ulotek, to drukarni, jeśli przyczepy reklamowej to kierowcy. Rokiem to, iż kampania reklamowa nie działa, występuje nie z Twojego błędu, właśnie spośród tego, że zawali „ten drugi”. To że drink z grubszych problemów technicznych, bo zanim znajdziesz nowego partnera, to pozwoleniu na pewno kilkoro razy się przejedziesz, co boli, ale ostatecznie prowadzi do końca.
Zły język. Nie zamierzam tutaj na sprawy tylko języka mówionego bądź pisanego. Idzie raczej o niedopasowanie środka artykułu do charakterystyki zasad i klientów. To tak, jakby motto zakładu pogrzebowego szło „Nie smuć się!”. Skądinąd tylko po rozwiązanie takie osoby istnieją, lecz przyznasz, że niekoniecznie idzie to świetnie, zwłaszcza jeśli w strukturze graficznej było opisane na środowisku wiosennej łąki. Każde składniki jeszcze są OKOŁO, tylko razem po prostu nie współgrają. Zaś to skrajny przykład, ponieważ rokiem są takie grupy docelowe, jakie po prostu w zespole nie działają na tematy filmowe, choćby najdoskonalsze, bądź takie materiały, jakie bez celu jest chwalić w gazetach (np. maszyny brajlowe).
Krótkie podsumowanie? Proszę niezmiernie: pierw myśl, dalej działaj. Pamiętaj, iż nie ma metod uniwersalnych, ekonomicznych także pewnych. Planuj, działaj, badaj i wykonuj. Tylko końcu. Łatwe? Proste!

O admin

Sprawdź także

Witamina C lewoskrętna – obalamy niebezpieczny mit towar stanowi promowany

Poznaj najaktualniejsze rady dotyczące różne witaminy C lewoskrętnej. Efekt ostatni jest proponowany poprzez kilku nieuczciwych …